Eğitimin Amacı
Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi çalışmalarını şirketlerinde başlatacak veya mevcut sistemini geliştirecek katılımcılara yönetim sistemi gerekliliklerini ve ISO 10002 standardı maddelerini anlatmak ve uzmanlarımızın tecrübeleri doğrultusunda edindiği tecrübeler ile yorumlamak, kurumların ve bireylerin gelişimine katkı sağlamak.
Eğitim İçeriği
- Müşteri memnuniyeti ile ilgili temel prensipler
- ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi terimler ve tarifleri
- Müşteri memnuniyeti yönetim sistemlerinin kuruluşlardaki etkisi ve faydaları
- ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi standart maddeleri
- Müşteri memnuniyetini ölçme ve değerlendirme
- Müşteri şikayetleri ve şikayetleri ele alma
- Müşteri şikayetlerini fırsata dönüştürme ve müşteriyi memnun etme
- Müşteri memnuniyeti sürecinde yapılan hatalar
- Müşteri sesini dinleme ve firmada karlılığı arttırma
Kimler Katılmalı?
Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi çalışmalarını öğrenmek, şirketlerinde başlatmak veya mevcut sistemini geliştirmek isteyen herkes.
Eğitim Süresi
1 veya 2 gün.