Danışmanlık

İLETİŞİM


Kurum kültürü, kurumlara özgü davranışların, değerlerin ve alışkanlıkların bütünüdür. Kültür o kurumun üyeleri tarafından paylaşılır, onların davranışlarına yön verir. Çalışanların gerçekleştirdikleri faaliyetlerin kurum kültürüyle örtüşmesi ve değerlerin kurumun üyeleri tarafından kabul görmesi halinde yerleşmiş bir kurum kültüründen söz edilebilir.

Sürdürülebilir ve başarılı bir kurum kültürünün temelinde güven duygusu bulunmakla beraber çalışanlarının şirketleri hakkındaki algılarını çalışan memnuniyeti ölçüm yöntemleri ile birlikte ayrıntılı şekilde analiz edilmektedir. Samimiyet, güven ve çalışanların fikirlerini önemsemek, başarıya giden en güçlü adımları oluşturmaktadır.


Kurum Kültürü ve Çalışan Memnuniyet Ölçüm Sistemlerinin Şirketinize Faydaları

  • Kurumda, kurum strateji ve hedeflerini destekleyecek bir kültür ortamı sağlanır
  • Üst yönetimin değerlerinin, birimlerin değerlerinin ve bireylerin değerlerinin kurumsal değerlerle örtüşmesi sağlanır
  • Çalışan memnuniyeti ölçüm sistemleri ile çalışanların ihtiyaçlarının belirlenmesi, gelişim planı önerilerinin alınması sağlanır
  • İnsan kaynakları uygulamalarının etkinliği ölçülür
  • İhtiyaç duyulan iyileştirme fırsatlarını belirlenir
  • Kurumun güçlü ve zayıf yönleri belirlenerek, strateji ve hedeflerin planlanmasında ihtiyaçlara uygun en doğru kararlar alınır

Evosys Danışmanlık olarak; mevcut durumda yaşayan kurum kültürünüzü, somut ve objektif olarak, ihtiyaçlarınıza uygun kültürü ölçeklerini kullanarak tanımlar ve size özel olarak hazırlamış olduğumuz çalışan memnuniyeti ölçüm sistemlerini kullanarak stratejilerinize ve hedeflerinize ulaşma yolunda doğru veriyi elde etmenizi sağlamaktayız.