Eğitim

İLETİŞİM

Eğitimin Amacı

Süreç kavramının ve süreç yönetiminin aşamaları olan süreçlerin belirlenmesi, tanımlanması, süreç performansının ölçülmesi, analiz edilmesi ve iyileştirilmesinin anlatılması. Süreç yönetimi kavramı ve süreç yönetimi bilincinin sağlanması ile ölçülebilir, denetlenebilir ve iyileştirilebilir faaliyetlerin gerçekleştirilmesi amaçlanmaktadır.


Eğitim İçeriği

  • Süreç yönetimi temel kavramlar
  • Süreç yönetiminin kalite yönetim sistemlerindeki yeri
  • Süreç yönetimi ve verimlilik
  • Süreç yönetiminin faydaları
  • Süreç yönetim metotları ve kuruluşa uygun yöntem belirlenmesi
  • Süreçlerin haritalandırılması ve birbirleriyle etkileşimleri
  • Süreçlerin sınıflandırılması
  • Süreçlerde mevcut durum analizi
  • Kritik süreçlerin belirlenmesi
  • Katma değer oluşturan süreçler ve darboğazların belirlenmesi
  • Süreçlerin planlanması, uygulanması, kontrolü ve iyileştirilmesi
  • Süreç yönetim sistemi ile kayıpların önüne geçilmesi
  • Örnek çalışma

Kimler Katılmalı?

Süreç yönetimi ve süreç iyileştirme faaliyetlerini kuruluşlarında başlatmayı, yaygınlaştırmayı amaçlayan herkes.


Eğitim Süresi

1 veya 2 gün.